maanantai 4. marraskuuta 2013

Leffassa

Niinkun otsikko jo kertookin niin olin sunnuntaina leffassa kamuni kanssa. Käytiin kattoo smurffit 2. Se oli ihan hyvä leffa. Leffan jälkeen mentiin heseen syömään. Käytin mun hese lahjakortin jonka sain syntärilahjaksi. Oltais käyty kampissakin shoppailee, mutta ei jaksettu. Lähettii Helsinkinst neljän aikoihin mut kaverin luona oltiin vast kuuden aikoihin. Koska jouduttiin vaihtaa. Kaverin luona yritettiin mennä vielä pihalle kepparoimaan. Mutta ei siitä tullu mitään kun ei nähny eteensä :) 

Viikonloppuna tapahtu myös paljon muutakin. Lauantaina meillle tuli sukulaiset jne.

Ja nyt ilman on mitä kamalin! Ja jos tästä talvesta tulee lumeton niin sitten ärsyttää... mä haluun et tulee lunta koska lumeton maa näyttää aika karulta talvella. Ja sitä paitsi mä oon oottanu talvee ja lunta niiiin innollla! Mutta tähän päivään, tuolla siis sataa eikä yhtään huvita ees kattoo ikkunasta ulos.




Huomenna sitten pääsee ratsastamaan! Toivottavasti sillo ois parempi ilma.

~ainobee~


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti