torstai 14. marraskuuta 2013

Poneja, talleilua ja kaikkea hauskaa

Hei!

Olin tallilla tiistaina ja menin Mandyllä. Mahtava tunti! Tehtiin pohkeenväistöjä ja puolikkaita etuosakäänöksiä. Meni tosi hyvin. Käden kaa oisin ehk voinu olla pehmeempi. Mut hyvin meni. Sit kun tehtiin pohkeenväistöö ympyrällä niin vasenkäsi pidätteli liikaa ja kaula oli sen takia mutkala. Mut oli kiva päästä pitkäst aikaa Mandyn selkää. Lotta ois menny Rymyllä, mutta se vaihto Iidan kanssa ja sit se meni Cindyllä. Ja niinkuin aina Lotalla  ja Cindyllä meni tosi hyyvin! :) Lähin heti tunnin jälkeen koska mulla oli kokeet niin niihin sit piti lukee.


Keskiviikkona menin sit Sussul. Aluks pelotti kun kaikki sano et se on hirveen nopee esteil mut mielestäni se oli tosi kiva. Mentiin eka ilman jalkkareita. Ja sit mentiin ilman käsii. Tai no sai mennä. Eli eka mentiin ilman jalkareita puomeja ja sit piti nousta kevyeeseen istuntaan. Se oli vaikeeta! Sit laitettiin ohjat solmuu ja tultiin eka yks käsi ohjis ja sit kokonaan ilman käsii. Toivon et mentäis ens kerrallakin tota samaa sillä mun tunti meni vähän siinä kun yritin löytää jarruja ponin kanssa. Mut oli tosi kivaa! Lotta meni... Cindyllä! Ja heilläkin meni tosi hyvin! Kuvailtiin Lotan kaa vähän tunteja ja kaikee muutakin. Ja samalla kun kuvattiin niin ei riemulla ollu rajaa! :) Ja kaikki kuvat sitten on keskiviikolta. Jotkut kuvat ovat Lotan ottamia en muista ehk kaikkia.
Mun ottama

Pena<3 mun ottama


Floppe<3 en muista kumpi otti ton kuvan

Lotan ottama

Lotan ottama

Lotan ottama

Lotan ottama



Tänää mä leivoin keksejä ja niistä tuli aik hyvii. Kuvii ei nyt niistä. Moikka!

P.S. Saattaa tulla postaustauko, koska lähetään viikonlopuks Vierumäelle.

~ainobee~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti